lørdag den 7. juli 2012

International family living

Nu er det ved at være lidt tid siden jeg sidst er kommet med en update. For et par uger siden, blev jeg kontaktet af Explorius der fortalte mig at pga. alt min allergi var det svært at finde en værtsfamilie til mig.
Jeg er i stedet for blevet tilbudt noget der hedder "international family living" i staten Oregon.
Det foregår på den måde at man bor ca. 10 udvekslingsstudenter under samme tag og så er der nogle amerikanere der tager sig af os.  Her får man ikke bare mulighed for at lære noget om den amerikanske kultur, men om kulturer fra hele verden!
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvem jeg skal bo sammen med!

Anna


1 kommentar:

  1. Ej hvor fedt! :D Det lyder da mega spændene! Jeg rejser med STS og skal også afsted nu, men har desværre ikke fået en værstfamilie endnu )-:

    SvarSlet